mammatillolle

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Jenny Larsson - 24 augusti 2014 22:21

Veckorna går så otroligt fort!! Imorgon är det återigen dax för Olle att åka till dagis och Marcus att jobba. Jag och Axel tar nog en lugn mysdag hemma med lite småpyssel och slappande framför tvn :). Inga måsten imorgon alltså!

Suttit och skrivit en dikt ikväll till Axels dop nu i september. Hittade en så fin på engelska som jag nu översatt och ändrat och slängt in lite egna ord. Den kommer jag läsa till min fina son.

dagens Axel som förövrigt ska på läkarbesök på onsdag för lite "sista titt på neonatal" koll. Känns stort att avsluta neo - tiden.
På tisdag har han varit utan syrgas i två veckor!! Känns fortfarande så overkligt, men nu början man ju tro på det!

Hela familjen Lantz Larsson. Älskar er så mycket! Axel som förövrigt varit vresig hela dagen, så jag satte han framåt i sjalen (vet att man inte ska göra det med små barn, men men, blabla), inget dög idag så värt ett försök!
gick sådär det med haha!

Presentation


Mitt namn är Jenny och jag är en ung mamma som lever med min sambo och underbara son strax utanför Fkp. Födde den 19 mars-14 en liten Axel som var 16 veckor för tidig. Följ våran vardag och kampen med ett extremprematurbarn. I sommar hoppas jag vi är alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards