mammatillolle

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Jenny Larsson - 20 augusti 2014 21:40

Bvc besöket gick jättebra och lillgrabben forsätter att växa som en, ja..jag vet inte vad??
Han hade gått upp 266g på en vecka så nu stannade vågen på 5056g och han sträckte ut sig och mätte 55 cm. Inte konstigt alla bebiskläder blivit för små;).
Magen fortsätter att protestera, men vi kör på med katrinplommonpure två ggr om dagen. Fick hjälpa honom idag då man verkligen sett hur han lidit. Magproblem är inget roligt alltså!! Lite bajs kom det iaf så jag hoppas det lättade på trycket lite! Nu sover han för natten sen en timme tillbaka så hoppas vi han vaknar upp som en gladare kille imorgon! Imorgon är jag dessutom själv med båda barnen så hoppas de är på bra humör, BÅDA TVÅ!!
Blir nog en tidig kväll idag då både åska, pox och barn hållt mig vaken inatt! Mer sömn inatt tack!

Btw så är Axel inne på sitt 9:e dygn HELT utan syrgas! Idag packade jag inte ens med tuben när vi åkte in på bvc besök, det kändes så stort!!!
Nu vågar jag tro och hoppas på att syrgasen är väck. Men när han varit så beroende av den innan så är det nu svårt att fatta att han ska klara sig utan!?

Liten bebisrumpa! :)

Presentation


Mitt namn är Jenny och jag är en ung mamma som lever med min sambo och underbara son strax utanför Fkp. Födde den 19 mars-14 en liten Axel som var 16 veckor för tidig. Följ våran vardag och kampen med ett extremprematurbarn. I sommar hoppas jag vi är alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards