mammatillolle

Direktlänk till inlägg 2 maj 2015

1 maj!

Av Jenny Larsson - 2 maj 2015 19:41

Kl 6 igår morse, den 1 maj, stormade det in 13 karlar I vårat hus. Det var SVENSEXA! ?

Den blivande mannen hade sedan en extremt rolig och fartfylld dag!
De började med smörgåstårta som frukost hemma hos oss. Sedan åkte de vidare och sköt lerduvor. De fick han till att gå i 1 maj tåget med SOCIALDEMOKRATERNA (!!!) haha, vilket blev det pinsammaste han gjort säger han... (han är så långt ifrån vänstern man kan komma typ).
Sedan fick han stå och sälja fisk utanför Coop i stan, Vilket han faktiskt lyckades rätt så bra med haha! Är man säljare så är man?.
Efter det åkte dom balvagn (fast vagn skulle jag kallat det ) till ålleberg för lite segelflyg. Dit åkte även jag och pojkarna för att kika på pappa. Var det gjorde innan det har jag fått uppdaterat via Facebook och telefon.
De käkade där uppe på berget innan det begav sig till balvagnen för ännu en färd. Denna gång mot vårfesten i Jättene på viltmat.
Där avslutades även kvällen. Det var en trött sambo som kom hem redan kl 22.30, men han var toknöjd med sin dag och sin svensexa!
Tack alla som gjorde det så bra för Marcus!

Nu undrar ju jag när det smäller till och det är dax för möhippa för mig....börjar bli lite nervös. Men kul ska det bli?.

Jag, barna och mamma var på kosläpp på förmiddagen. Det var en ny upplevelse...Men det var väl inte så kul som vi räknat med men barna var ju nöjda iaf?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Larsson - 7 juni 2015 10:50

Bloggen kommer nog få ett uppehåll nu ett tag då jag känner att jag inte har ett "behov" av den längre. Men vet vet, det kanske dyker upp saker titt som tätt... Tänkte iaf avsluta på ett fint sätt. Med bilder från bröllopet. Blir några iaf... De fl...

Av Jenny Larsson - 10 maj 2015 21:40

Igår vid frukost så dundrade det in en massa töser i vårt hus. Jag som haft på känn hela veckan att min möhippa stod för dörren blev så jäkla chockad när jag ser vän efter vän gå förbi fönstret. Jösses vad rörd, förvånad och chockad jag blev! J...

Av Jenny Larsson - 2 maj 2015 21:38


Precis fått veta att att min älskade hund fått somna in?. Trots att jag inte bott hemma de sista 9 åren så har du ändå en speciell plats i mitt hjärta! Du var en sån speciell hund, så otroligt klok! Du kom alltid på kvällen och la dig över min hals,...

Av Jenny Larsson - 25 april 2015 20:24


Nu kryps det för fullt här hemma! Så redig och stark kille vi har! Han har blivit så mkt nöjdare nu också när han kan ta sig till saker han vill ha. Det negativa (enligt mamman) är ju att han helst ska ha allt som han inte får! Tex. vägguttag, disk...

Av Jenny Larsson - 19 april 2015 20:00


Idag har Axel tagit sina första kryp"steg" . Ni kan inte förstå hur stort detta är för oss!! Killen som inte skulle levt idag, killen som haft hjärnblödningar och varit så otroligt sjuk tog idag sina första krypsteg! Helt otroligt. Det har varit ...

Presentation


Mitt namn är Jenny och jag är en ung mamma som lever med min sambo och underbara son strax utanför Fkp. Födde den 19 mars-14 en liten Axel som var 16 veckor för tidig. Följ våran vardag och kampen med ett extremprematurbarn. I sommar hoppas jag vi är alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards