mammatillolle

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Jenny Larsson - 27 september 2013 21:14

Ja nu, ta mig tusan är der helg! Utan jobb! Den ska tillbringas varenda sekund med familjen. Det känns som det var evigheter sen vi umgicks en hel helg!?
Imorgon blir det Ikea i Uddevalla(?), för omväxlings skull. Hela familjen ska dit och högst upp på Köplistan är en juniorsäng till Olle. Nu börjar han bli så stor så han snart slänger sig över kanten på spjälsängen. Och istället för att ta ner ena sidan så så vi det att det är lika bra att byta ut hela skiten;). Han är ju en stor kille nu;). Plus att när han vaknar så kan han tralla in till mamma och pappa istället för att en yr mamma med extremt lågt blodtryck ska komma staplandes genom hela hallen till undsättning!:) Tror det blir toppen detta. Har hittat en superfin säng, bilder kommer när den är monterad och installerad.
Sedan blir det nog lite annat smått och gott som lampor, matta(?) Och små pill.

På kvällen kommer Marie, Daniel och Junie. Vi ska käka oxfile med rotfrukter från floby. Rödbeta, gulbeta, polkabeta, morötter, palsternacka och persiljarot kom svärmor med igår. Detta ska bli mumma att smaska på imorgon! Senare på kvällen blir det eventuellt en tripp ut på konstnatta. Får se vart vi hamnar. Det är bara mysigt att åka omkring...

Nu blir det tvmys, byebye!

Min lille grobian. Kan man annat än att älska dig mest äv allt!?

Olle laddar batterierna inför dagis med hjälp av IPad-laddaren, i örat haha!

Presentation


Mitt namn är Jenny och jag är en ung mamma som lever med min sambo och underbara son strax utanför Fkp. Födde den 19 mars-14 en liten Axel som var 16 veckor för tidig. Följ våran vardag och kampen med ett extremprematurbarn. I sommar hoppas jag vi är alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards