mammatillolle

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Jenny Larsson - 9 november 2014 20:34

I lördags var jag och mamma ute och provade brudklänningar. Så kul och man vill ju ha med alla hem!! Älskar klänningar!
Hittade två som jag verkligen gillade men det blir ingen av dom...jag har siktet inställt på en annan. ;) Se om jag hittar den perfekta klänningen bara...

Så här så två ut igår. Fina va?

Av Jenny Larsson - 9 november 2014 20:30

Nu har vi påbörjat projektet med att fixa varsitt rum till våra pojkar! Olle har ju haft ett eget rum länge nu men det är så stort så vi valde att dela det på två. Ena delen blir Axels rum och den andra halvan, där olles säng redan står, blir hans rum!
Det var ju så smidigt att det redan var förberett med två dörrar på den väggen. Så skönt!
Detta kommer bli perfekt!
Nu kan jag ha något att pyssla med här hemma! Spackla, slipa, måla, tapetsera och jaga möbler till deras rum. Skojigt! ;)

Presentation


Mitt namn är Jenny och jag är en ung mamma som lever med min sambo och underbara son strax utanför Fkp. Födde den 19 mars-14 en liten Axel som var 16 veckor för tidig. Följ våran vardag och kampen med ett extremprematurbarn. I sommar hoppas jag vi är alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards