mammatillolle

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Jenny Larsson - 5 november 2014 22:09

Haft en extremt lugn men mycket mysig dag med mina små killar! De har varit så snälla, lugna och så jäkla söta!
Efter lunch-tuppluren bakade jag och Olle "mormors kakor"(kladdkakemuffins), med Axel som hejarklack :).
Blev så goda, dock för lite muffins, som det alltid blir...

Sedan satte jag Axel i "stora stolen" så han också kunde kolla på ipaden med storebror. Där blev han offer för styling av hans hår av Olle. Olle kom dock fram till att Axel var för liten och hade för lite hår, men det var mjukt och skönt. Haha söting!
Går mycket bra för Axel i matstolen nu faktiskt, han har blivit mycket stabilare och starkare de sista dagarna!

Nu blir det sängen!! Imorgon kväll ska jag greja och rama in alla änglar och försöka skicka i väg alla som ska skickas imorgon! Kul!

Natti!

Av Jenny Larsson - 5 november 2014 21:27

När ni beställer eran skyddsängel kan ni även välja om ni vill att det ska stå barnets namn under ängeln.
Istället för "min skyddsängel " kan det istället stå tex. "Olles skyddsängel " eller endast namnet på den ängeln tillhör. Tex: OLLE.

Tack för att ni beställer!

Presentation


Mitt namn är Jenny och jag är en ung mamma som lever med min sambo och underbara son strax utanför Fkp. Födde den 19 mars-14 en liten Axel som var 16 veckor för tidig. Följ våran vardag och kampen med ett extremprematurbarn. I sommar hoppas jag vi är alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards